This what happens when you play with electricity
זה מה שקורה כשמשחקים בחשמל
20:52, 15.01.2016

This what happens when you play with electricity זה מה שקורה כשמשחקים בחשמל

1013328_10154370030359989_4045096281090216942_n

אירוע מוסיקה ופרפורמנס לכלים ואלקטרוניקה לא שגרתית המאתגר את תפיסת החלל, הסיבתיות והשכל הישר. יצירות חדשות מאת מלחינות ומלחינים צעירות וצעירים מהארץ 
*
אלסנדרו פריני – Perturbance
לקונטרבס ואלקטרוניקה
מבצעים: נדב מייזל, הדס פארי
רונלד בורסן – Sound in a Jar
לרמקול בצנצנת, 3 מיקרופונים ו-3 מבצעים
מבצעים: רונלד בורסן, דגנית אליקים, הדס פארי
דגנית אליקים – One on 1.1
לקלרינט בס ואלקטרוניקה חיה
מבצעים: ניתאי לוי, דגנית אליקים
דגנית אליקים, רונלד בורסן והדס פארי – אנטי_טנה
למבצעים ואלקטרוניקה
מבצעים: רונלד בורסן, דגנית אליקים, הדס פארי ואורחים
יואב פסובסקי – קור
לקונטרבס ואלקטרוניקה
מבצעים: נדב מייזל, הדס פארי

דניאל דוידובסקי – 30 חישורים
לרביעיית טייפים
מבצעים: דגנית אליקים, אמיר ארניה, נדב מייזל, הדס פארי
*

Alessandro Perini – “Perturbance” for contrabass and electronics
Double bass: Nadav Masel; Electronics : Hadas Pe’ery

Ronald Boersen – “Sound in a Jar” for speaker in a jar, for 3 microphones and 3 performers
Performing Dganit Elyakim, Ronald Boersen, Hadas Pe’ery

Dganit Elyakim – “One on 1.1″ for bass clarinet and electronics
Bass clarinet: Nitai Levy; Electronics: Dganit Elyakim

Ronald Boersen, Dganit Elyakim & Hadas Pe’ery – “Anti_tenna” for performers and electronics

Yoav Pasovsky – “Kor” for contrabass and electronics
Double bass: Nadav Masel; Electronics : Hadas Pe’ery

Daniel Davidovsky – “30 Spokes” for tape quartet
Performing: Amir Aranya, Dganit Elyakim, Nadav Masel and Hadas Pe’ery

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments

30 Days
Next:

Vancouver-based Peppermill Records is not your typical record label. First off, they’re a net-label…

 
FlunKy
Next:

Dj C_dr_C playing DA Beats!

 
Ghost Moth - 1111 the Duality and the Hidden Third
Next:

My Castle of Quiet  ————-  Ghost Moth Haunt the Castle; Live Session 11th November 2009  —————–  When you’re already in a dance with noise and free improvisation, the Kosmische is less than one membranous step away.