The Unbearable Lightness of Coherency 30-1-2016
הקלות הבלתי נסבלת של הקוהרנטיות 30-1-2016
14:31, 23.02.2016

The Unbearable Lightness of Coherency 30-1-2016 הקלות הבלתי נסבלת של הקוהרנטיות 30-1-2016

PART 2

“The Unbearable Lightness of Coherency” 
Live@ HaTeiva, 30.1.16. 
Curator: Dganit Elyakim
Recording: Ronald Boersen

poster-FIN

*

Odeya Nini Archie Carey -Organism II

Improvisation, composition and performance: Odeya Nini, Archie Carey

Dganit Elyakim – Failing Better

Composition: Dganit Elyakim
Text: Samuel Becket (from Molloy)
Performing: Alen Ilijic, Dganit Elyakim

Meira Asher, Haggai Fershtman – La recherche de la fecalite

A ‘fragment from the third part of “Pour en finir avec le jugement de dieu” by Antonin Artaud.

Composition, arrangement and performance: Meira Asher, Haggai Fershtman 
Electronics: Amir Bolzmann
Translation to Hebrew: Aviva Barak

הקלות הבלתי נסבלת של הקוהרנטיות

מתוך הופעה חיה- ה-30 בינואר 2016 בתיבה
אוצרת: דגנית אליקים
מקליט: רונלד בורסן

מחצית שניה:

אודיה ניני, ארצ׳י קארי – אורגניזם II

דגנית אליקים- Failing Better

הלחנה: דגנית אליקים
טקסט: סמואל בקט (מתוך מולוי)
ביצוע: אלן יילייץ, דגנית אליקים

מאירה אשר, חגי פרשטמן – החיפוש אחר הצואה

יצירתו האחרונה של ארטו משנת 1947, מהווה שלוחה והעצמה רדיופונית ל’תיאטרון האכזריות’ שלו. לפי ארטו, שפת החומר – שפת הגוף הגשמי שעושה שימוש בקולות, צעקות, צרחות, נהמות, אונומטופיאה, גלוסולליה, וכן הלאה, התאימה למרחב השידור חסר הגוף. הפה במקרה זה מהווה רק חור אחד מבין חורים פולטי רעש אחרים.

קומפוזיציה, עיבוד ופרפורמנס: מאירה אשר, חגי פרשטמן
אלקטרוניקה: אמיר בולצמן
תרגום לעברית: אביבה ברק

PART 1

program and bio’s

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Comments

30 Days
Next:

Vancouver-based Peppermill Records is not your typical record label. First off, they’re a net-label…

 
FlunKy
Next:

Dj C_dr_C playing DA Beats!

 
Ghost Moth - 1111 the Duality and the Hidden Third
Next:

My Castle of Quiet  ————-  Ghost Moth Haunt the Castle; Live Session 11th November 2009  —————–  When you’re already in a dance with noise and free improvisation, the Kosmische is less than one membranous step away.